Nem véletlenül SuperBrands díjas már megint…

Már megint SuperBrands díjas lett az itthon piacvezető NOD32, és üzleti szupermárka díjazott a Sicontact Kft.

Szupermárka a NOD32

Budapest, 2009. május 27. – Superbrands díjat nyert az ESET NOD32 Antivirus, a szoftvert forgalmazó Sicontact Kft. pedig immár másodszor került be az üzleti szupermárkák közé.

Az ESET biztonsági szoftvereit az otthoni felhasználók körülbelül 40 százaléka használja számítógépének védelmére hazánkban (forrrás: NRC Piackutató, 2009). A rendkívüli népszerűséghez egyaránt hozzájárul a szoftverek technológiája és megbízhatósága, valamint a magyarországi forgalmazásért felelős Sicontact Kft. által nyújtott ügyfélszolgálat magas színvonala, és a NOD32 köré felépített céltudatos és fiatalos arculat.

Az idén 5 éves Superbrands program zsűrije ezt a teljesítményt méltatta azzal, hogy odaítélte az ESET NOD32 Antivirus szoftvernek a Superbrands, a Sicontact Kft.-nek pedig – a tavalyi év után másodszor – a Business Superbrands díjat. “A két díj méltó elismerése egész éves munkánknak” – emelte ki Csiszér Béla, a Sicontact Kft. ügyvezetője, akinek elmondása szerint cége a tavalyi évet 1,6 milliárd forintos forgalommal zárta, ami 60 százalékos növekedést jelentett az előző évhez képest.

A magyar cég egyébként megalakulását követően másfél évvel, 2005-ben már elnyerte az ESET Legdinamikusabban Fejlődő NOD32 Disztribútor díját. Csiszér Bélát emellett 2007-ben az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójának választotta az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, 2008-ban pedig bekerült az ESET 8 tagú Nemzetközi Tanácsadói Testületébe.


Miért nem vagyok én meglepve?

Tudod, ezekkel a díjakkal néha úgy vagyok, mint anno a régi munkahelyemen: év végén mindig ugyanaz a karbantartói gárda nyerte az “Év Újítója” díjat, mert persze nekik volt hozzáférési lehetőségük a technológiai fejlesztésekhez. Egy soron dolgozó operátor elég nagy hátránnyal indult volna a címért. Mikor 10 éve ugyanazok a nevek hangzottak el, akkor már nem azt mondtuk, hogy: dejó, ügyes, hanem azt, hogy: már megiiiiint? (Az egyik kategóriát már konkrétan K. Géza díjnak hívtuk, mert mindig egy személy nyerte, természetesen K. Géza :))

Persze, kívülállóként mit lát az ember? Elismerés itt, elismerés ott, de a folyamatra meg semmi rálátás, az izzadás, a hajnalig tartó pepecselés valahogy nem nyilvánvaló, mint ahogy az egész éves stressz és millió órányi agymunka sem.

Csak azt látjuk: Már megint díjat nyert.

Milyen jó lenne, ha néha bekukkanthatnánk a kulisszák mögé, és látnánk az embereket is a díjak mögött, nem? Nos, én láttam. És látom, nap mint nap. És ha nem lenne ez a SuperBrands díj, akkor én bizony megalapítanám, és magam adnám át a Sicontactnak minden évben. Mert megérdemlik.

Az, hogy fiatalos arculat, az oké. Az, hogy szakértők, az is oké. Az, hogy készségesek és üzletileg is sikeresek, az is oké.
De, hogy normális, hétköznapi, szeretnivaló emberek még mindig? Díjak, elismerések, üzleti sikerek ellenére? Elérhető, kedves, szolgálatkész emberek! Ja, hogy miért tartom ezt különlegesnek? Utóbbi időben volt “szerencsém” rálátni sikeres emberek kistílűségére, ami enyhén szólva kiábrándító volt. Vannak azok a cégek, amelyek 5 forint extra profitért nem mondom meg, mit csinálnának…

És akkor itt a Sicontact, és az ember tátott szájjal néz, hogy jééé, normális emberek bírtak maradni? Szeretik, amit csinálnak? A csapat kiváló? Valóban szakemberek? A kisemberrel is “leállnak” és készségesen segítenek?

Nos, ez az, ami igazán SuperBrands díjra teszi érdemessé a Sicontact-ot: az emberség. Ha nem lenne saját üzletem, valószínűleg ott szeretnék dolgozni! Az meg, hogy a termék kiváló, szerintem nem szorul bővebb magyarázatra :)

Miért kellene egyedül küszködnöd a számítógépes problémákkal, hogy ha van segítség? A PC Kommandó Távsegítség kényelmesen, gyorsan, biztonságosan, és költséghatékonyan segít! Kattints ide a részletekért, és az elérhetőségekért, hogy többé soha ne legyen az gond, hogy nincs kihez fordulni!>>

Kapcsolódó bejegyzések:

10 hozzászólás so far:

  1. Lajos, köszi az elismerést, igazság szerint ez életem első sajtóközlemény megjelentetése, és mindenképpen szeretem otthagyni a kéznyomomat mindenhol, mindenben :). Ezek szerint sikerült :)
    Ha nagy leszel, szólj, és írok rólad!

  2. Bajban vagyok ezekkel a díjakkal, mert egy idő után ha mindig ugyanaz nyeri, elértéktelenődik. Mondok egy példát:

    Az év honlapja. Házipatika vitte sokáig az egészségügyet. Jött a Medicover, új cég, lobbi (egyáltalán nem jobb honlap) és megnyerte. Tavaly megint a Házipatika és szerintem idén is megnyeri.

    Ha van egy nagyon jó és mindig nyer, akkor a többi nem akar indulni, viszont ha meg nem nyer, akkor meg manipulálást feltételeznek.
    Na jó a SuperBrands az nem szavazós, de már annyian SuperBrandek és nyilván a jogot birtokló cég is üzletért csinálja ezt a megválasztást.

  3. Norbi, éppen most írtam a HősNőkön a pozitív visszajelzések fontosságáról. Ahogy a magánéletben, úgy az üzleti életben is nagyon fontosak a pozitív visszajelzések, megerősítések.

    A feng shui üzleti “ágában” még azt is javasolják, hogy csinálj magadnak díjat, hogy bevonzd az igaziakat!

    Én voltam a Sicontactnál, kár, hogy nem csináltam fotókat: van egy nagy táblájuk, ahol mindenféle jópofa képek vannak kirakva az ott dolgozókról, olyan családias és kellemes a környezet, amit pl. egy multinál erőltetni szoktak, és maximum osztályokon belül lehet elérni olyan összetartást.

    Ez a csapat DOLGOZIK ezen a miliőn, hogy ez fennmaradjon, és ez a nagy szó!

    Simán el tudom képzelni, hogy a Házipatika.com is hasonló küldetéstudattal működik, így nyilvánvaló, hogy elismeréseket kapnak.

    A másik: nem lehetséges, hogy egyszerűen a Házipatika a legjobb?
    Nyilván a feltörekvőknek nem árt fenntartani egy “Év reménysége” kategóriát, akiből pár év múlva lehet abszolút győztes…

    Neked is van ilyen minősítő rendszered marketingesekre, és belevontál nem marketingeseket is a mezőnybe. Tehát, a jogot birtoklót én nem piszkálnám a helyedben, mert azért még van mit tanulni ;))) (a segítő szándék mondatta velem, tudod!)

  4. Hmmm… Én is ezt a virusirtót használom. Azelőtt voltak más próbálkozásaim is, de volt olyan, amelyik feltelepítése után két nappal rendszert kellett telepítsek, volt olyan amelyik állandóan pityegett, figyelmeztetett mindenre, volt olyan amelyik bonyolultnak tűnt és volt olyan amelyik annyira lassította az amúgy is lassú gépemet, hogy alig vártam, hogy megszabaduljak tőle. A nod-al nincs baj, régóta megfelelőnek tartom. Sajnos ez sem 100%-os, így is volt már virusom (trójai), de az is lehet, hogy a felhasználói figyelmetlenségem miatt. Persze az is igaz, hogy nem szeretek állandóan kísérletezni, miután ez beváll úgy-ahogy örültem neki és nem kerestem tovább.

  5. Engem csak az érdekel, hogy tartani tudják a formájukat. Remélem a harmadik, negyedik … díjat is megkapják, bár ez egyre nehezebb mert mint tudjuk minden sikersorozat egyszer szükségszerűen megszakad. Kár lenne!

  6. Tényleg az egyik legigényesebb vírusölő megoldás. Teljesen rendben van. A 40% piaci részesedés pedig önmagáért beszél.

    Apropó melyik másik vírusölőnek van olyan suppotja, hogy távolról rájelentkeznek a gépedre és vírusmentesítik ha neked nem sikerült? Szerintem ez is egy elég meggyőző érv a nod mellett.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.