Ellenlábasaim most örülhetnek…

Ugyanis be kell vallanom valami durvát: én, a vírusmaffia réme ;), nem tudtam arról, hogy a Kaspersky-nél október 1-ével teljesen leálltak a 6.0-s verzió támogatásával.

Egy kedves ügyfelem jelezte, hogy a Kaspersky-je, néhány hete fura üzeneteket küld:

Sikertelen frissítés:
Fájl letöltési hiba: belső hiba (0x80000040) a0607g.xml

Mivel legalább két hónapja nem láttam már közelről Kaspersky Antivirust, ezért nem hazardíroztam a sejtésemmel, inkább megkértem a központot, legyenek szívesek tájékoztatni engem és az ügyfelemet.

Így derült ki, hogy a Kaspesrsky-nél átálltak a 8.0 verzióra, ami azt jelenti, hogy a Kaspersky Antivirus 2009-et kell most már keresni, és ezzel egyidejűleg megszűnt a 6.0-ás verzió támogatottsága.

A 6.0-ás verzió tehát nem kompatibilis többé a frissítésekkel, ezért erősen javasolt átállni valami újabb verzióra. Praktikusan a 8.0-ára, viszont ez a legújabb verzió meg nem használható a Win98/Millenium/2000 verziókon.

Tehát, ha még ezek közül használod valamelyik operációs rendszert, akkor maradj a 7.05 Kaspersky-nél inkább…

Nos, eddig tartott, ami miatt az ellenségeim esetleg kárörvendően felnyeríthetnek :) (Az a kettő…)
Bizony van olyan, mikor az ember a saját szakterületén bámul, mint borjú az új kapura, hogy: jééé, ilyen is van? Van aki bevallja, van aki letagadja, de létező dolog.

És persze van olyan helyzet – mint ez is -, amikor egy leégés-közeli állapotból is hasznot lehet kovácsolni. Hogy hogyan? Ez egyelőre titok marad…

Miért kellene egyedül küszködnöd a számítógépes problémákkal, hogy ha van segítség? A PC Kommandó Távsegítség kényelmesen, gyorsan, biztonságosan, és költséghatékonyan segít! Kattints ide a részletekért, és az elérhetőségekért, hogy többé soha ne legyen az gond, hogy nincs kihez fordulni!>>

Kapcsolódó bejegyzések:

11 hozzászólás so far:

  1. Hát az ilyesmi nem szabadna de előszokott fordulni, hogy a központ nem tájékoztatja időben sem a felhasználókat sem a viszont eladókat. Erről Te nem tehetsz, ez csak a központ 28. senkijének a hanyagsága, persze jó pénzért felejt el tájékoztatni.

  2. Sziasztok! Nem tudom Rita én bennt vagyok e a 3 ellenség között?:) Már nem vagyok ellenséged, de erős szakmai kritikákat fogsz tőlem kapni, míg tart az internetes pályafutásod:) Kell ilyen is hidd el. Elég szomorú, ha valaki csak akkor frissít vírusírtót, mikor már megszűnik a supportja. Egy ilyen régi verziójú víruskergetőt simán kiiktat bármilyen komolyabb kémprogram, és igen lehet ez a nagy hírnevű Kaspersky is. Hogy a közelmúltból az ismertebb programok közül példát hozzak az Ad-Aware 1.06-os régi verziójához is megszűnt már a support. Bár sok mondanivalóm lenne még, de többet nem írok, mert törlésre kerül megint a hozzászólásom. Úgyérzem ez még Rita tűréshatárán belül van:)

  3. Üdvözlet mindenkinek!

    Hála az égnek engem nem érint, mert NOD32-t használok. Azért felháborató a gyártó magatartása.

    Köszönöm az értesítést.

    György

  4. Gyuri!
    Én a gyártó “felelőtlenségén” nem vagyok felháborodva, mert ez csak kommunikáció hiány. Gondolták, majd észreveszik:) Vagy nemtom.
    Hírlevelek vannak, infó meg nem jön… Na mindegy, én erre a részre rágyúrnék egy kicsit, nem csak a kaspersky-seknek mondom, hanem másoknak is:)

    Antivírus!
    MÁR nem vagy az ellenségem? Na, akkor megint lemaradtam:)))
    A szakmai kritikákat várom szeretettel, de az üzletvitelt és a webes stratégiámat illető kritikák nem egyenlőek a szakmával, és Neked általában azon megy fel a cukrod…

    Amit meg nem tűrök, az a személyeskedés, kötözködés, gyerekeskedés. A múltkori kimoderált kommented mindhármat kimerítette.

  5. Dubi!
    Nehogy azt hidd, hogy olyan jó pénz az, bár ha a semmiért kapja valaki… :)) Jót nevettem ezen, amit írtál:)) Na, megyek, hátha elkezdik már a doktor house-t… vagy már mindig a celebek vannak mindenhol?

  6. Szerintem is a Kaspersky-t használóknak már rég át kellett volna állni egy újabb verzsönre. Egyébként nem ez a legnagyobb baj náluk. Mintha kicsit gyengülnének mostanság, pedig ez volt az egyik legjobb. (Szerintem a legjobb)

  7. Köszönöm az infót,tanulságos,de engem nem érint,
    mert ESS-használok.Tőled!
    Egyébként mindig figyelni kellene,mikor jelenik
    meg új verzió amire váltani kellene.
    Üdv.József

  8. Nem sikerül betöltenem a Kaspersky Internet Security 2010-et.
    Van valami ötletetek?
    Már nem tudom, hova forduljak. Útmutatókban, neten mindent kiolvastam, de nem segít.
    A történet:
    Vettem egy notebookot. Win 7-es, 64 bites op rendszerrel együtt adták.
    Eleve volt hozzá egy lehetőség egy 30 napos ingyenes Mcafee használathoz. A lehetőséget is kitöröltem, mert a Mcafeeről nem hallottam túl jókat, a Kasperskyről igen. Gondoltam, jobb, ha rögtön evvel indítok. Viszont nem sikerül betölteni a Kasperskyt (originál doboz), mert mindig leáll, mondván, töröljem a jelenlévő vírusirtókat, úgymint Mcafee. Már töröltem. A programok listáján nyoma sincs. Mi a csudát csináljak?
    Válaszaitokat előre is köszönöm.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.